Interne communicatie app, COMTO

KLANT: BAS Group

Voor BAS Group we naast alle standaard functies een paar zeer interessante maatwerk-oplossingen toegevoegd aan de applicatie. BAS Group werkte min of meer al met een stuk zelfgeschreven software t.b.v. de ritplanning, maar men had de wens om deze functionaliteit te integreren in de COMTO applicatie. De werkwijze m.b.t. het plannen van de ritten is gelijk gebleven, echter door de koppeling met het huidige systeem, worden nu de ritten per chauffeur (dus gepersonaliseerd) weergegeven in de COMTO applicatie. Een zeer mooie en vooral waardevolle toepassing voor BAS Group, iedereen is altijd op direct up-to-date en de communicatie omtrent de ritplanning verloopt nu veel efficiënter.

Naast de ritplanning hebben we ook kleine maatwerkmodule toegevoegd waarmee het mogelijk is om tickets te reserveren voor de thuiswedstrijden van NAC. Als sponsor van NAC heeft BAS Group een aantal stoelen en stelt deze per thuiswedstrijd beschikbaar aan de medewerkers.

BAS Group maakte voor de komst van de COMTO applicatie al gebruik van het zogenaamde Driver+ systeem, hiermee kregen de chauffeurs inzicht in hun prestaties per maand (rijgedrag, verbruik etc.). Ook dit hebben wij geïntegreerd in de applicatie.

De laatste toevoeging die we hebben doorgevoerd, is een aangepaste sms-module. Met deze module worden automatisch gepersonaliseerde sms-berichten verstuurd wanneer een medewerker jarig is.

Modules (standaard):

  • Nieuws
  • Kalender/agenda
  • Foto-album
  • Tijdlijn (facebook-achtige berichten tijdlijn)
  • Handleidingen
  • Documenten
  • Schadeformulier
  • Klachtenformulier
  • Verlofaanvraag
  • Gesprek aanvragen
  • Aanvraag voor onderhoud
  • Collega’s (smoelenboek)
  • Eigen profiel

Maatwerk:

  • SMS-module
  • Tickets aanvragen (voetbalwedstrijden)
  • Groepsindeling medewerkers (t.b.v. ritplanning)
  • Ritplanning (koppeling met bestaand systeem)