EXTRA OPTIES

Met de basis modules van de Comto communicatietool beschikt u al over een uitgebreide tool. Maar voor organisaties die extra functionaliteit willen toevoegen, beschikken we over verschillende opties die zijn toe te voegen.

KLEDING

Het bestellen van bedrijfskleding kan geïntegreerd worden in de Comto communicatietool. Bestellingen worden direct doorgestuurd naar de kledingleverancier.

NATIVE APP

Hoewel de Comto ‘webbased’ is, is het ook mogelijk om de communicatietool als (native) app aan te bieden. Te downloaden via de (Apple) App Store en/of (Android) Play Store.

PUSHBERICHTEN

Wanneer de communicatietool als native app beschikbaar wordt gesteld, is het mogelijk om via de app pushberichten te versturen (zowel automatisch als handmatig).

PERS. DOCUMENTEN

Met deze optie kunnen (op een veilige manier en afgeschermd voor anderen) persoonlijke documenten worden opgenomen. Denk bijvoorbeeld aan gespreksverslagen, loonstroken, een arbeidscontract etc..

GELEZEN / AKKOORD

Met de ‘gelezen / akoord’ optie kun je als beheerder zien wie akkoord is met belangrijke documenten zoals bv. handleidingen. Een handige optie waarmee de organisatie kan voldoen aan certificeringseisen.

SMS MELDINGEN

Met de SMS optie kunnen zowel automatisch (bv. bij beschikbaarheid nieuwe ritplanning) als handmatig SMS berichten worden verstuurd. In tegenstelling tot push-berichten een native app niet noodzakelijk.

VERGADERKAMER

Gebruikers kunnen precies zien wanneer en welke vergaderkamer beschikbaar is en kunnen deze vervolgens reserveren. Per reservering kunnen extra opties (aantal personen, klantnaam, koffie/thee en andere wensen) worden aangegeven.

REGISTRATIE

Binnen de Comto communicatietool kunnen allerlei opties worden gerealiseerd om medewerkers op een eenvoudige manier data te laten registereren. Denk aan registratie van ritten, brandstofgebruik, tol, storingen etc..

GROEPSINDELING

Met deze optie kunnen medewerkers ingedeeld worden in groepen (bv. directie, kantoor, buitendienst etc.). Per groep kunnen modules aan/uitgezet worden. Op deze manier kan de informatie beter worden afgestemd op de gebruiker.

EVENTS

Met deze optie kunnen events worden aangemaakt. Collega’s kunnen hier vervolgens meer over lezen en zich vervolgens op een makkelijke manier aan- of afmelden zodat de beheerder weet hoeveel deelnemers er zijn.

BENIEUWD HOE DEZE EN
ANDERE FUNCTIES WERKEN?